فرمانده انتظامی کازرون گفت: مرد ۴۵ ساله هنگام تفریح با شلیک گلوله دوستش به قتل رسید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل در پانزدهم دی ماه سال جاری در اطراف کوه‌های منطقه “آقا علی” بخش خشت، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی […]

فرمانده انتظامی کازرون گفت: مرد ۴۵ ساله هنگام تفریح با شلیک گلوله دوستش به قتل رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل در پانزدهم دی ماه سال جاری در اطراف کوه‌های منطقه “آقا علی” بخش خشت، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از شاهدان عینی مطلع شدند که مقتول به همراه چند نفر از دوستانش جهت تفریح به اطراف آن کوه‌ها رفته‌اند که به دلیل سهوی یک تیر از اسلحه کلت یکی از افراد خارج و به گردن وی اصابت و منجر به قتل آن می‌شود.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه قاتل ۲۸ ساله از صحنه خارج شده بود، تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با وساطت افراد با نفوذ و اقدامات فنی و تخصصی پلیس، فرد ضارب خود را به مقر انتظامی معرفی و اسلحه را نیز تحویل داد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد در حال تفریح و شادی بودیم که به صورت سهوی یک تیر از اسلحه کلت خودم خارج و به گردن دوستم اصابت کرد، عنوان داشت: در خصوص تهیه اسلحه قاتل اقرار کرد که از سال‌های قبل آن را از یکی اقوامم به عنوان یادگاری نزد خود نگه داشتم که امروز به قیمت جانم تمام شد و اظهار ندامت و پشیمانی دارم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: شادی خوب است، اما نباید باعث آسیب و به خطر افتادن امنیت دیگران شود؛ لذا شهروندان در صورت مشاهده رفتار‌های هنجارشکن و خطرساز دیگران، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۲۰۸ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲۰۸ متهم و محکوم تحت تعقیب طی یک هفته گذشته در این شهرخبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار‌های فنی و تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهر شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه ۲۰۸ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.