حجت‌الاسلام فوقی با اشاره به برنامه‌های در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر اظهار داشت: امسال برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم نشست‌های هم اندیشی و جلساتی را با مسئولان هیئات مذهبی، گروه‌های فرهنگی و تاثیرگذاران شهری برگزار کردیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

حجت‌الاسلام فوقی با اشاره به برنامه‌های در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر اظهار داشت: امسال برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم نشست‌های هم اندیشی و جلساتی را با مسئولان هیئات مذهبی، گروه‌های فرهنگی و تاثیرگذاران شهری برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام مهدی فوقی
با بیان اینکه نتیجه همه جلسات تشکیل ستاد مردمی برای بزرگداشت این عید بزرگ بود، ابراز داشت: بر این اساس مقرر شد برای برگزاری این جشن و مهمانی بزرگ ۸ کیلومتری در اصفهان و برپایی هرچه بهتر و با شکوهتر آن از ظرفیت های مردمی و خیرین غدیر نیز استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسیر این مهمانی خانوادگی و مردمی از پل شهرستان تا پل مارنان برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: همه نهادها و تشکل ها در برگزاری این مهمانی سهیم هستند اما این حرکت فرهنگی مذهبی با حمایت و تسهیل گری سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و در قالب ستاد مردمی برگزار می‌شود.

برپایی ۱۱۰ غرفه فرهنگی در حاشیه زاینده رود

وی زمان برگزاری این مهمانی بزرگ غدیر را از چهار شنبه ۱۳ تیر ماه تا جمعه ۱۶ تیرماه اعلام کرد و ادامه داد: برنامه مهمانی در قالب ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی برای اقشار و گروه‌های سنی مختلف از یک ساعت مانده به اذان مغرب آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشا با برنامه های شاد، مفرح و مذهبی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به همکاری گروه‌های سرود فاخر شهر، مجموعه‌های فرهنگی تخصصی، مجموعه‌های دخترانه و … در برپایی مهمانی غدیر در اصفهان تصریح کرد: سعی داریم در سال جاری برنامه‌ای فاخر و با حضور پرشور مردم و گروه های فرهنگی و جهادی برای عید بزرگ غدیر در اصفهان بر جای بگذاریم.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان حوزه طنز و شادی های مشروع نیز برای این مراسم پرشور و مردمی پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از همه هنرمندان و صاحب نظران نیز خواست چنانچه پیشنهادی برای باشکوه‌ تر برگزار شدن جشن غدیر دارند به اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کنند تا با برنامه ریزی و هم افزایی در بهتر انجام شدن آن تلاش شود