رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش آگاهی خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد بسیار تاثیرگذار است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ماریت قازاریان ظهر دوشنبه در کارگاه منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد در زنان و کودکان که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه پازک برای توانمندی‌سازی زنان و کودکان در حوزه پیشگیری از اعتیاد است […]

رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش آگاهی خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ماریت قازاریان ظهر دوشنبه در کارگاه منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد در زنان و کودکان که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه پازک برای توانمندی‌سازی زنان و کودکان در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که برنامه‌های مختلفی در قالب این طرح اجرایی می‌شود.
وی افزود: در زنان شیوع اعتیاد به مواد مخدر نسب به گذشته افزایش یافته و الگو و مدل مصرف نیز نسبت به جوامع سنتی تغییر کرده است.

رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با توجه به نقش حساس زنان در خانواده به ویژه در تربیت فرزندان باید شیوه پیشگیری به مصرف مواد مخدر را آموزش و یاد گیرند.
وی ادامه داد: افزایش آگاهی و دانش زنان و نوجوانان برای پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم است اما در کنار دانش به سازوکارهای عملیاتی نیز نیازمند هستیم.
قازاریان خاطر نشان کرد: برای گسترش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در کشور به اعتبارات و پشتیبانی مناسب لازم است.