عضو هیات مدیره بانک از تمدید اجرای طرح سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز ۶ ماهه، موسوم به طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» در بانک مسکن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/ وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، علی عسکری عضو هیات مدیره بانک از تمدید اجرای […]

عضو هیات مدیره بانک از تمدید اجرای طرح سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز ۶ ماهه، موسوم به طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» در بانک مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/ وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، علی عسکری عضو هیات مدیره بانک از تمدید اجرای طرح سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز ۶ ماهه، موسوم به طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» در بانک مسکن خبر داد و گفت: باتوجه به استقبال مشتریان بانک مسکن از طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» و به منظور پاسخ به این استقبال، کمیته منابع و مصارف بانک با تمدید سپرده‌پذیری این طرح تا پایان «آذرماه سال جاری» موافقت کردند.
وی در این خصوص توضیح داد: نرخ سود سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه ۶ ماهه ممتاز، موسوم به طرح « سپرده‌ ممتاز نهضت»، برای اشخاص حقیقی و حقوقی ۱۵ درصد است.
این مقام مسوول افزود: در این سپرده همانند سایر سپرده‌های ممتاز بانک مسکن؛ علاوه بر سود پرداختی و بر اساس مانده متوسط موجودی ، هر ماهه اوراق ممتاز خرید و ساخت مسکن به مشتریان تعلق می گیرد و دارندگان «سپرده ممتاز نهضت» می‌توانند این اوراق را از طریق کارگزاری‌های فرابورس به فروش برسانند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن اضافه کرد: حداقل موجودی برای افتتاح حساب طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» برای اشخاص حقیقی ۵۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است. در ضمن ضریب تخصیص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در این طرح ۳۰ درصد درنظرگرفته شده است