کشف محموله ۱۵ میلیاردی داروهای قاچاق از یک عطاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف محموله ای از انواع داروهای گیاهی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس یک مغازه عطاری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی […]

کشف محموله ۱۵ میلیاردی داروهای قاچاق از یک عطاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف محموله ای از انواع داروهای گیاهی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این پلیس یک مغازه عطاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت متصدی یک واحد صنفی عطاری در زمینه تهیه داروهای خارجی قاچاق موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام بررسی دقیق موضوع و کسب اطمینان از درستی آن طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان معاونت غذا و داروی استان به محل اعزام و در حضور متصدی این واحد صنفی از آن بازرسی به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۱۰۱ هزار و ۶۲۵ عدد انواع داروهای گیاهی و اقلام آرایشی و بهداشتی کشف و به استناد ماده ۳ قانون مقررات امور پزشکی و دارو توقیف شدند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش داروهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است از معرفی متصدی واحد صنفی مذکور به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: با دستور مرجع قضایی داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق تحویل کارشناسان معاونت غذا و دارو شد.