عملیات گسترده موشکی و پهپادی یمن علیه رژیم صهیونیستی سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به درخواست مردم یمن، نیروهای مسلح یمن عملیات گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی انجام داده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به […]

عملیات گسترده موشکی و پهپادی یمن علیه رژیم صهیونیستی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به درخواست مردم یمن، نیروهای مسلح یمن عملیات گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به درخواست مردم یمن، نیروهای مسلح یمن عملیات گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی انجام داده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن این آمادگی را دارد که دست به عملیات بیشتری علیه اشغالگران در فلسطین اشغالی بزند.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد: در مقابل آنچه که مردم فلسطین در نوار غزه در معرض تجاوزات وحشیانه آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند، باید با توکل به خدا و پیروزی بر ظلم و ستمی که بر مردم عزیز فلسطین روا داشته شده، به وظیفه خود عمل می‌کردیم.

وی افزود: تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز و تعداد زیادی پهپاد را به سمت اهداف مختلف دشمن صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پرتاب کردیم.

سخنگوی ارتش یمن گفت: تأیید می‌کنیم که این عملیات سومین عملیات در حمایت از برادران مظلوم‌مان در فلسطین است.

وی تاکید کرد: تا توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به حملات دقیق‌تر با راکت و پهپاد ادامه خواهیم داد.

یحیی سریع گفت: موضع مردم یمن ما در قبال آرمان فلسطین ثابت و اصولی است و مردم فلسطین حق کامل دفاع از خود و استفاده از حقوق کامل خود را دارند.

وی تصریح کرد: آنچه منطقه را بی‌ثبات می‌کند و دایره درگیری را گسترش می‌دهد، ادامه جنایات و کشتارهای رژیم اسرائیل علیه مردم نوار غزه و سراسر فلسطین است.

پیش از این سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در حساب ایکس خود (توئیتر سابق) اعلام کرده بود که تا ساعات آینده بیانیه مهمی صادر خواهد کرد.

ساعتی پیش شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی شاهد فعال شدن آژیرهای هشدار بود که ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که یک پهپاد با منشأ یمن را رهگیری کرده است.

صدای چندین انفجار بر فراز این شهر نیز به گوش رسید.