افتتاح سلف سرویس مرکزی دانشگاه صنعتی شیراز/بازدید از خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، که به مناسبت هفته دولت به استان فارس سفر کرده است در ادامه برنامه‌های خود در این استان از روند بازسازی خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز بازدید و از پروژه‌های دانشگاه صنعتی شیراز بهره‌برداری کرد. به‌ گزارش […]

افتتاح سلف سرویس مرکزی دانشگاه صنعتی شیراز/بازدید از خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، که به مناسبت هفته دولت به استان فارس سفر کرده است در ادامه برنامه‌های خود در این استان از روند بازسازی خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز بازدید و از پروژه‌های دانشگاه صنعتی شیراز بهره‌برداری کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم /دانشگاه شیراز، دکتر محمدعلی زلفی گل، در سفر دو روزه خود به استان فارس، به‌ مناسبت هفته دولت، با حضور در دانشگاه شیراز از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین خوابگاه دانشجویی کشور، (خوابگاه شهید مفتح شیراز) بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت عملیات نوسازی این خوابگاه قرار گرفت.
خوابگاه شهید مفتح، با قدمت بیش‌از سی‌سال و زیربنای حدود ۳۰هزار مترمربع، به‌عنوان بزرگ‌ترین خوابگاه‌های دانشجویی کشور شناخته می‌شود و در ۴بلوک و ۱۳طبقه، با ۷۰۰ اتاق طراحی شده است.
 همچنین وزیر علوم در بازدید از دانشگاه صنعتی شیراز ، واحد سلف سرویس مرکزی این  دانشگاه صنعتی را  به مساحت ۳۴۱۰متر، با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد تومان بهره‌برداری کرد.
زلفی‌گل در این برنامه، از پروژه استخر سرپوشیده دانشگاه صنعتی با پیشرفت ۷۰درصدی و خوابگاه‌های در حال احداث این دانشگاه واقع در شهرک صدرای شیراز نیز بازدید کرد.