لزوم همکاری بین المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی حجت الاسلام والمسلمین دژکام ضمن محکومیت جنایات اسرائیل، گفت: رسالتی بر دوش انسان‌های آگاه است که صدای مظلومیت فلسطین را به همه دنیا برسانند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در […]

لزوم همکاری بین المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام والمسلمین دژکام ضمن محکومیت جنایات اسرائیل، گفت: رسالتی بر دوش انسان‌های آگاه است که صدای مظلومیت فلسطین را به همه دنیا برسانند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در وبینار بین المللی حمایت از نیروهای مقاومت فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی که توسط معاونت بین الملل حوزه علمیه فارس برگزار شده بود، گفت: فاجعه دلخراش و نسل کشی که در نوار غزه در بیمارستانی که زنان و کودکان برای درمان در آن جمع شده بودند رخ داد را به جامعه بشری و به همه وجدان‌های بیدار باید تسلیت گفت.

وی افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای خبیث در این جنایت مشارکت کردند و هم از صهیونیست حمایت کردند که در رفتار پلید رئیس جمهور آمریکا خودش را نشان داد و دیگر اینکه با سانسور خبری و وارونه نمائی جنایات اسرائیل در فلسطین به کمک آنان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام اظهار داشت: رسالتی بر دوش انسان‌های آگاه است که صدای مظلومیت فلسطین را به همه دنیا برسانند و اگر وجدان‌های بیدار بشری اقدامی نکنند دیر خواهد شد چراکه این مسئله فقط برای فلسطین نیست ، وقتی انسانیت بمیرد همه انسان‌ها در کره زمین در خطر خواهند بود.

وی آیات ۴ و ۵ اسراء را بیانگر صحنه وحشتناک ظلم صهیونیسم دانست و ابراز کرد: صحنه جنایت‌های اسرائیل در غزه و بمباران بیمارستان المعمانی ننگی است که هیچگاه از پیشانی رژیم غاصب صهیونیستی پاک نمی‌شود و از خودخواهی و نژادپرستی صهیونیستی است که به خود اجازه می‌دهد همه را نابود کنند و خودشان را مسلط بر دنیا بدانند بر حسب ظاهر این اولین صحنه‌ جنایتی است که قرآن کریم به اشاره می کند.

وی ادامه داد: آنچه که مسلم است بر اساس آیه ۵ سوره اسراء این فساد کبیر اولی که واقع شود خداوند بندگانی از خودش را که دارای یک عزم قوی و کوبندگی محکم در مقابل دشمن هستند بر بنی اسرائیل و صهیونیست‌ها مسلط می‌کند و آنها را در گوشه گوشه سرزمین ها پیدا می‌کنند و آنها را به سزای جنایاتشان می‌رسانند و دست قدرت خداوند برای نابودی اسرائیل از آستین مسلمانان بیرون خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام خطاب به مسیحیان حاضر در وبینار گفت: شما مسیحیان و پیروان عیسی مسیح(ع) ظلم های فراوانی از صهیونیست‌ ها دیده اید و امروز مسلمانان و مسیحیان باید دست در دست هم بدهند و به ظلم و جنایت صهیونیست‌ها پایان بدهند و ما از این همکاری بین‌المللی استقبال می‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تحقق نابودی اسرائیل را به دست زمینه سازان ظهور دانست و بیان کرد: از حیث تحلیل فضای موجود جهانی نابودی اسرائیل با وجود مقدماتی تحقق می باید و یکی از مهمترین مقدمات آنها بیداری ملت ‌ها است و اینکه بدانند یک رژیم نژادپرست در عالم بزرگترین جنایات و ظلم ها را مرتکب می‌شود و جامعه جهانی باید قاطعانه در مقابل این رژیم و مستکبرین دیگر اقدام کند و شهادت این زنان و کودکان بی پناه موجب شد تا مردم دنیا به عمق جنایت و وحشی‌گری صهیونیسم پی ببرند.

وی در پایان تاکید کرد: همه آزادی خواهان باید پیام مظلومیت فلسطین را به دنیا انعکاس دهند و رسانه ای باشند برای بازگو کردن ظلم اسرائیل ، چراکه امروز استکبار جهانی افکار خود را از طریق رسانه به مردم تحمیل می‌کند و در این جنگی که قرار داریم هر انسان آزاده‌ای باید احساس تکلیف کند و از پا ننشیند.