فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادر کرد فرماندهی انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران سخت کوش و متعهد ایران اسلامی به ویژه کارگران استان اصفهان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده […]

فرماندهی انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران سخت کوش و متعهد ایران اسلامی به ویژه کارگران استان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است:
« کارگران یکی از اقشار زحمت کش جامعه هستند که نقش بی بدیلی در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران دارند و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی این عزیزان است.
کارگران زحمت کش ایران اسلامی در سال‌های اخیر و در شرایطی که کشور ما به دلیل تحریم‌های ظالمانه، بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش و سازندگی دارد، با روحیه ایثارگری، ازخودگذشتگی و جهادگونه دوران دفاع مقدس و گوش به فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) شبانه روز برای رفع نیازهای کشور و گردش چرخ های تولید و صنعت میهن عزیزمان، تلاش می کنند.
هفته کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است که در چرخه اقتصاد کشور و فراهم آوردن منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌های اجتماعی و رفاهی در مسیر توسعه پایدار جامعه اسلامی ایران، نقش کلیدی و حیاتی دارند.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده تمام ظرفیت و توان خود را برای حمایت از بخش تولید بکار بسته و با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع اصلی و اساسی تولید و اشتغال کارگران عزیز قاطعانه برخورد می کند.
در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر در دوران دفاع مقدس زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و همه کارگران پرتلاش و زحمتکش ایران اسلامی به ویژه کارگران سخت کوش استان اصفهان در عرصه های مختلف را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و بهروزی همه آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم. »