سردخانه ۲۰ هزار تنی شهرستان دهگلان افتتاح شد به مناسبت هفته دولت سرخانه ۲۰ هزار تنی و انبار ۴۰ هزار تنی شهرستان دهگلان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیمان اسکندری در مراسم افتتاح این پروژه سردخانه و انبار اظهار داشت: این سردخانه و انبار با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر […]

سردخانه ۲۰ هزار تنی شهرستان دهگلان افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت سرخانه ۲۰ هزار تنی و انبار ۴۰ هزار تنی شهرستان دهگلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیمان اسکندری در مراسم افتتاح این پروژه سردخانه و انبار اظهار داشت: این سردخانه و انبار با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر افتتاح به منظور ارتقای سطح کیفی فروش و نگهداری محصولات کشاورزی و باغبانی احداث شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به رشد مثبت احداث سردخانه های شهرستان دهگلان گفت: در حال حاضر ۱۴ سردخانه با ظرفیت ۴۰ هزار و ۴۰۰ تن و اشتغال ۸۴ نفر فعال است.

اسکندری همچنین در خصوص انبار های این شهرستان افزود: لازم به ذکر است ۶ انبار ذخیره سازی مواد غذایی با ظرفیت ۴۹ هزار و ۲۵۰ تن با اشتغالزایی ۵۰ نفر ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه توسط بانک کشاورزی تامین شده است. شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر همکاری بانک کشاورزی در خصوص پرداخت تسهیلات افزود: ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه توسط بانک کشاورزی تامین شده است.

این پروژه کشت و صنعت مائده با حضور، دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهندس دماوندی نزاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و هئت همراه، آقای زارعی کوشا استاندار محترم استان کردستان، آقای دکتر اسفندیاری مدیر کل صنایع تبدیلی وغذایی وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان