کشف ۱۸ هزار لیترگازوئیل قاچاق در فلاورجان فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۱۸ هزار لیترگازوئیل قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با […]

کشف ۱۸ هزار لیترگازوئیل قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۱۸ هزار لیترگازوئیل قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی مأموران گشت انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق حمل می شد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: دراین رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر نقش مخرب قاچاق سوخت بر پیکره اقتصادی کشور و همچنین هدر رفت منابع ملی تأکید و خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم در این راه ما را یاری داده و اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.