سپاه جدای از بحث تامین امنیت زائران اربعین و مرزهای کردستان، با برپایی موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کند فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون هیچ مورد امنیتی در مرز و مریوان وجود نداشته و با هماهنگی بین نیروهای مستقر در مرزها، هیچ مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

سپاه جدای از بحث تامین امنیت زائران اربعین و مرزهای کردستان، با برپایی موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون هیچ مورد امنیتی در مرز و مریوان وجود نداشته و با هماهنگی بین نیروهای مستقر در مرزها، هیچ مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: سپاه جدای از بحث تامین امنیت زائران اربعین و مرزهای کردستان، با برپایی موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

سردار حسینی تصریح کرد: در موکب سپاه کردستان مستقر در محوطه مرز باشماق، جدای از پذیرایی با آب، چای و شربت، صبحانه و ناهار نیز در خدمت زائران است. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین گفت: از آنجایی که پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش زائران عتبات عالیات در روزهای آینده در مرز باشماق دارد، لازم است که برای خروج آنان آسان‌کاری شود.

سردار حسینی در ادامه از برقراری امنیت لازم و پایدار در مرزهای استان و مرز بین‌المللی باشماق مریوان خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مورد امنیتی در مرز و مریوان وجود نداشته و با هماهنگی بین نیروهای مستقر در مرزها، هیچ مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان