سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی مردم نهاد و خدمتگزار صادق به دین و جامعه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلام شهرستان دیواندره که به عنوان سخنران قبل […]

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی مردم نهاد و خدمتگزار صادق به دین و جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلام شهرستان دیواندره که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه به بیان تشریح دستاوردهای سازمان تبلیغات می پرداخت گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی مردم نهاد است که از دل جامعه برخواسته و به عنوان خدمتگزاری صادق و امین در امر تبلیغ دین کوتاهی نکرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما با تمام توان در خدمت مردم و جامعه هستیم و مسیر را برای کارهای قرآنی دینی و مذهبی سهل و آسان خواهیم کرد.

در ادامه ماموستا جلال مرادی انام جمعه شهرستان دیواندره به بیان دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و و آن را نهادی تاثیر گذار در امور دینی و اطلاع رسانی و تبلیغ عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان دیواندره در ادامه مردم را به پرداخت زکات دعوت کرد.

گفتنی است که میز خدمت در پایان نماز جمعه این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولین با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دیواندره برگزار شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان