به همت گروه احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و شرکت مهندسین مشاور آبگستران میهن، کارگاه آموزشی آشنایی با قانون توزیع عادلانه آب و آئین نامه های اجرایی با هدف بروزرسانی اطلاعات و ارتقاء دانش حقوقی کارشناسان گشت و بازرسی و کارشناسان حقوقی برگزار شد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بر […]

به همت گروه احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و شرکت مهندسین مشاور آبگستران میهن، کارگاه آموزشی آشنایی با قانون توزیع عادلانه آب و آئین نامه های اجرایی با هدف بروزرسانی اطلاعات و ارتقاء دانش حقوقی کارشناسان گشت و بازرسی و کارشناسان حقوقی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بر اساس گزارش این دوره از سری سرفصل های آموزشی دستورالعمل شماره چهار طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی است.

و محمد نصر اصفهانی، کارشناس حقوقی و عضو کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه ها تدریس این دوره را برعهده داشته اند.

مهندس محمد خلجی، مدیر دفتر حفاظت و از دیگر مدرسان، درحاشیه این جلسه آموزشی ضمن تشکر از عملکرد همکاران شاغل در این بخش، گزارش های کارشناسان گشت و بازرسی را به عنوان یک گزارش پایه و موثر و قابل استفاده سایر کارشناسان فنی معرفی و بر افزایش کیفی این گزارشات تاکید داشت .

ایشان همچنین تسلط کارشناسان بر قوانین مرتبط با منابع آب را بسیار مهم و ضروری دانستند که این موضوع موجب کیفیت بیشتر گزارشات کارشناسی می گردد.

درپایان این کارگاه با توجه به اهمیت موضوع و دستور اکید مقام محترم وزارت نیرو، رئیس گروه احیا و تعادل بخشی توضیحاتی در مورد اجرای دستورالعمل مدیریت توامان آب و برق ارائه نمودند