گردهمایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور با حضور مدیران یازده استان کشور در کردستان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: افتتاحیه گردهمایی مدیران کل مناطق تلفیقی کشور، دیدار با نماینده ولی […]

گردهمایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور با حضور مدیران یازده استان کشور در کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: افتتاحیه گردهمایی مدیران کل مناطق تلفیقی کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان، دیدار با امام جماعت مسجد قبا و بازدید از این مسجد، بازدید از یادمان دفاع مقدس و روایتگری مجاهدت‌های پیشمرگان مسلمان کرد در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، برگزاری چند دوره آموزشی در خصوص آشنایی با جریان‌های اسلامی در کردستان، آشنایی با جریان‌های ناسیونالیسم کرد و آشنایی با جریان‌های تصوف کردستان از جمله برنامه‌های روز اول سفر مدیران تلفیقی به کردستان خواهد بود.

وی بیان کرد: مدیران استان‌های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه با سفر به کردستان دیدار با شیخ سعید حسینی، دیدار با ماموستا ابوالمحمدی و دیدار با حجت‌الاسلام فلسفی از روحانیون سقز از جمله برنامه‌های سفر مدیران یاد شده به کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: مدیران استانهای تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سومین روز سفر به کردستان در شهرستان مریوان حضور خواهند یافت و با ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و جمعی دیگر از روحانیون این شهرستان دیدار خواهند داشت.
وی هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی مدیران استانهای تلفیقی کشور با ظرفیتهای دینی و مذهبی استان کردستان برشمرد و اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای شاخص نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر مدیران استان‌های یاد شده کشور خواهد بود.
گفتنی است، مدیران استانهای تلیفیقی سازمان تبلیغات اسلامی شامل استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران، کرمان و فارس است که در سه روز یاد شده در استان کردستان حضور خواهند یافت.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان