حمایت حداکثری دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاری و تولید ستودنی است/از سرمایه گذاران بخش خصوصی تشکر می کنم امروز دوشنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و نیز مدیران شرکت ایران خودرو دیزل، نمایندگی ۱۸۰۴ شهر سنندج افتتاح گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

حمایت حداکثری دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاری و تولید ستودنی است/از سرمایه گذاران بخش خصوصی تشکر می کنم

امروز دوشنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و نیز مدیران شرکت ایران خودرو دیزل، نمایندگی ۱۸۰۴ شهر سنندج افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله رشیدی پور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی، با اشاره به پتانسیل های بالای استان، حمایت حداکثری دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال جوانان را ستودنی دانست.

رشیدی پور افزایش سطح کیفی خدمات، مشتری مداری، رضایت شهروندان و نیز گسترش دامنه فعالیت‌ها و توسعه صنایع و تأسیسات را به عنوان گام بعدی به سرمایه گذاران پیشنهاد نمود.

گفتنی است که عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع آغاز شده و زمینه ی اشتغالزایی برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می نماید.
 

کویستان عبدالحکیمی