محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران: تلاش‌های قابل تقدیر همه همکاران از لایحه تا تصویب قانون بودجه ۱۴۰۱، تبدیل وضعیت ۴۰ هزار ایثارگر، تأمین اعتبار حق پرستاری ایثارگران و جانبازان، تصویب آئین‌نامه پاداش بازنشستگی ماده ۳۸ قابل تقدیر و اخبار خوب و امیدبخش در خدمت رسانی و تکریم ایثارگران […]

محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران: تلاش‌های قابل تقدیر همه همکاران از لایحه تا تصویب قانون بودجه ۱۴۰۱، تبدیل وضعیت ۴۰ هزار ایثارگر، تأمین اعتبار حق پرستاری ایثارگران و جانبازان، تصویب آئین‌نامه پاداش بازنشستگی ماده ۳۸ قابل تقدیر و اخبار خوب و امیدبخش در خدمت رسانی و تکریم ایثارگران عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،
در سال جاری در بحث کمک‌معیشت افزایش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی داشتیم که با توجه به ارزیابی‌های اولیه به برخی از جانبازان اعلام کرده‌ایم که به سایت رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سامانه وزارت رفاه برای بازبینی اطلاعات اقتصادی‌شان مراجعه کنند.

فعلاً تصمیمی برای قطع کمک معیشتی نداریم .
موضوع فاقد شغل بودن و فاقد درآمد بودن جانبازان معسر باید در استان‌ها احراز گردد. آن دسته از ایثارگران مشمول فاقد شغل و درآمد هستند هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.