اعلام نتایج بررسی هیأت‌های نظارت انتخابات از چهاردهم دی ماه رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت، از چهاردهم دی اعلام می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، یکشنبه سوم دی‌ماه در حاشیه جلسه ستاد […]

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت، از چهاردهم دی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، یکشنبه سوم دی‌ماه در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: در این نشست نیز همانند یکشنبه‌های هر هفته وضعیت اجرای انتخابات در استان بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین مرحله دوم دعوت از فرمانداران استان و بررسی روند اجرای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز آغاز شده است و این هفته میزبان فرمانداران شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرمانداران این دو شهرستان گزارشی از فرایند اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه ارائه کردند که خوشبختانه مشکلی برای اجرای انتخابات نیست.

جان‌نثاری ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم کرمان و خوزستان و فرمایشات ایشان درخصوص انتخابات، بیان کرد: همه ما بایستی خود را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب بدانیم و وظایف خود را در این فرایند به درستی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های نظارت در حال انجام است و از چهاردهم دی ماه نتایج هیأت‌های نظارت اعلام می‌شود.