دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: خط قرمز دادستان ها امنیت و آرامش مردم باشد و با افراد مخل به آسایش و امنیت روانی بدون هیچ‌گونه ملاحظه ای برخورد شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سیدمحمد موسویان با تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه و روز مباهله اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب تحول در قوه […]

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: خط قرمز دادستان ها امنیت و آرامش مردم باشد و با افراد مخل به آسایش و امنیت روانی بدون هیچ‌گونه ملاحظه ای برخورد شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سیدمحمد موسویان با تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه و روز مباهله اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب تحول در قوه قضائیه آغاز شد و در سال ۹۹ به موجب دستور رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب سند تحول و تعالی در قوه قضاییه تهیه و تدوین شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: اساس و چکیده سند تحول دو محور اصلی، اجرای عدالت و تامین رضایتمندی مردم است.

وی ادامه داد: به موجب این سند در جرایم غیرعمد و مالی هدف قوه قضاییه حبس‌زدایی و پیشگیری از وقوع جرم است ولی در حوزه جرایم عمد و خشن برخورد قاطع و عدم استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی است.

وی گفت: خط قرمز دادستان‌ها امنیت و آرامش مردم است و با افراد مخل به آسایش و امنیت روانی بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای برخورد شود.

موسویان با اشاره به ظرفیت‌های متعدد صنعتی، کشاورزی و… برخوار تصریح کرد: تاکید رهبر انقلاب در سال‌های اخیر مباحث اقتصادی بوده و در همین راستا موضوع پیگیری مستمر دادستان‌ها و دادگستری استان قرار گرفته و ستادی در مرکز استان به نام ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که وظیفه آن پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و کمک به این واحدها در جهت پیشگیری از تعطیلی آن واحد است.

وی بر ضرورت بهره‌مندی شهرستان از ظرفیت‌ مردمی و سازمانهای مردم نهاد در گسترش امر صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده به دادگستری تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر بی‌مهری‌هایی به قوه قضائیه شد که اقدامات قوه قضائیه در چند ماه اخیر در حوزه مقابله با ناهنجاری ‌های فرهنگی غیرقابل انکار است.