مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان بر روی دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور بندرعباس از […]

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان بر روی دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور بندرعباس از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر قشر‌های مختلف مردم، استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان فراجا و مرزبانی و فرماندهان یگان‌های ارتش و سپاه نیز حضور داشتند.

پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در شهر بندرعباس به زادگاهش روستای زمین سنگ از توابع بخش شمیل شهرستان بندرعباس منتقل و پس از برگزاری مراسم تشییع (ساعت ۱۵)، به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان شامگاه دوشنبه در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید پرکاس ۳۹ سال سن و ۱۹ سال سابقه خدمت در مرزبانی داشت.