نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم شامگاه پنجشنبه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا، نخستین آیین و یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم با حضور امیردریادار حبیب الله سیاری معاون […]

نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در قم شامگاه پنجشنبه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایرنا،

نخستین آیین و یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم با حضور امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم، احمدامیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده شهدای ارتش و مسوولان کشوری و لشگری برگزار شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این یادواره با تاکید بر اهمیت حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، بیان کرد: در شرایط کنونی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست

احمد امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته و با هماهنگی کامل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدارانه در برابر دشمنان ایستاده است.

وی ابراز کرد: برگزاری یادواره های شهدا و پرداختن به امور و مسایل فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

گفتنی است در بخشی از این آیین از جمعی از خانواده شهدای ارتش در قم با اهدای لوحی از سوی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

رونمایی از تندیس شهید محمد فراشاهی از شهدای ارتش استان قم و رونمایی از چندین کتاب در خصوص زندگینامه شهدا بخش پایانی این مراسم بود.