رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان همزمان با نزدیک شدن به زمان ورود زائران بیت الله الحرام به کشور توصیه هایی را در زمان استقبال از زائران ارائه کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ” ذبیح الله دلاور” بیان داشت: با توجه به اینکه در زمان استقبال از زائران حجاج بیت الله الحرام […]

رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان همزمان با نزدیک شدن به زمان ورود زائران بیت الله الحرام به کشور توصیه هایی را در زمان استقبال از زائران ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ” ذبیح الله دلاور” بیان داشت: با توجه به اینکه در زمان استقبال از زائران حجاج بیت الله الحرام با ازدحام جمعیت در فروگاه مواجه هستیم به شهروندانی که برای استقبال از زائران به این مکان می آیند توصیه می کنیم که حتماً مراقب گوشی تلفن همراه، اموال و وسایل همراه خود بوده و هشدارهای ایمنی در خصوص پیشگیری از سرقت را مد نظر قرار داده و هر گونه حرکت مشکوک را به ماموران پلیس فرودگاه اطلاع دهند.

وی افزود: از شهروندان و زائران عزیز انتظار داریم که حتماً در بحث پیشگیری از جرایم، ترددها و همچنین ترافیک احتمالی در محوطه فرودگاهی همکاری لازم را با ماموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به عمل آورند.

رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر چنانچه زائری گذرنامه خود را مفقود کرده و در هنگام ورود به کشور همراه نداشته باشد بایستی چه اقدامی انجام دهد گفت: در صورتی که زائری گذرنامه خود را مفقود کرده باید این موضوع را به مدیر کاروان اطلاع داده تا از طریق هماهنگی لازم با مدیر حج و زیارت خود موضوع پیگیری و مشکل ورود به کشور آنها حل شود.