فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ به‌سمت منازل مردم در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آبادان،سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگان‌های […]

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۵ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ به‌سمت منازل مردم در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آبادان،سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگان‌های انتظامی در جهت برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی به منازل معلوم‌الهویه در ۱۰ روز اخیر، مخفیگاه ۱۵ نفر از افرادی را که در نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی جهت دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در عملیات‌های متفاوت موفق به دستگیری ۱۵ نفر متهم در این زمینه شدند، افزود: در بازرسی صورت‌گرفته از مخفیگاه متهمان پنج اسلحه جنگی و چهار اسلحه غیرمجاز شکاری به‌همراه ۱۴۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.