۴۰ برنامه جنبی در راستای نمایشگاه مجازی کتاب در کلانشهر اصفهان برگزار می شود ۴۰ برنامه جنبی در راستای نمایشگاه مجازی کتاب در کلانشهر اصفهان برگزار می شودمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: برگزاری نقد کتاب، رونمایی کتاب، تجلیل از ناشران در شهرستان ها از برنامه های جنبی است همچنین در کلان شهر اصفهان […]

۴۰ برنامه جنبی در راستای نمایشگاه مجازی کتاب در کلانشهر اصفهان برگزار می شود

۴۰ برنامه جنبی در راستای نمایشگاه مجازی کتاب در کلانشهر اصفهان برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: برگزاری نقد کتاب، رونمایی کتاب، تجلیل از ناشران در شهرستان ها از برنامه های جنبی است همچنین در کلان شهر اصفهان نیز ۴۰ برنامه و فعالیت توسط ناشران، اتحادیه، صنف و دستگاه های فرهنگی آموزشی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان که با حضور استاندار اصفهان و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، افزود: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان و پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان امروز افتتاح و آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند توفیق دهد تا در راستای فرهنگ دینی و عمومی جامعه تلاش کنیم، ادامه داد: بیش از ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که بالغ بر ۵۰ ناشر از اصفهان هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژگی های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، برنامه های جنبی آن است که در شهر اصفهان و شهرستان ها نزدیک به ۱۲۰ برنامه جنبی در کنار برگزاری نمایشگاه در حال انجام است که میانگین در هر شهرستان سه برنامه در طول این هفته برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری نقد کتاب، رونمایی کتاب، تجلیل از ناشران در شهرستان ها از برنامه های جنبی است همچنین در کلانشهر اصفهان نیز ۴۰ برنامه و فعالیت توسط ناشران، اتحادیه، صنف و دستگاه های فرهنگی آموزشی در حال برگزاری است.
در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان کتاب “تنهایی” را از بستر اینترنت خریداری کرد.
خاطر نشان می شود، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از امروز شنبه ۲۰ آذرماه در سایت اینترنتی www.ketab.ir کار خود را آغاز کرده است.