۲ شرط تل‌آویو برای توقف جنگ غزه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز پنجشنبه گفت که توقف جنگ علیه غزه ۲ شرط دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۷ دسامبر)، در شصت‌ودومین روز جنگ غزه مدعی پیشروی نظامیان اسرائیلی در جنوب غزه و نفوذ به خطوط دفاعی […]

۲ شرط تل‌آویو برای توقف جنگ غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز پنجشنبه گفت که توقف جنگ علیه غزه ۲ شرط دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۷ دسامبر)، در شصت‌ودومین روز جنگ غزه مدعی پیشروی نظامیان اسرائیلی در جنوب غزه و نفوذ به خطوط دفاعی حماس در جبالیا و الشجاعیه در شمال آن شد.

وی در خصوص زمان پایان جنگ گفت: «جنگ غزه به دو شرط پایان می‌یابد: آزادی همه ربوده‌شدگان و اعلام تسلیم حماس».

جنگ غزه که از هفتم اکتبر گذشته با عملیات طوفان‌الاقصی حماس آغاز شد تا به امروز ادامه دارد و تنها بعد از یک وقفه هفت روزه دوباره از جمعه پیش، اول دسامبر از سرگرفته شد.

شبکه «سی‌.ان.ان» بامداد دیروز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که واشنگتن انتظار دارد مرحله کنونی تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.

ارتش رژیم اشغالگر از سه‌شنبه ۱۴ آذر، عملیات نظامی خود در بخش‌های وسیعی از نوار غزه را افزایش داده و «دانیل هاگاری» سخنگوی این ارتش نیز ادعا کرد که نیروی هوایی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۰ هدف «حماس» و «جهاد اسلامی» را مورد حملات خود قرار داده است.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت نیز در این مدت شمار زیادی از جنگ‌افزارهای نظامی اسرائیلی از جمله، تانک و نفربر را منهدم کرده‌اند و شماری از نظامیان را از فاصله صفر هدف گلوله قرار داده‌اند. هرچند که تل آویو تلفات خود را همچنان به صورت قطره‌چکانی اعلام می‌کند، اما تاکنون به کشته شدن دست‌کم ۴۱۳ نفر از نظامیان خود از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون اعتراف کرده است.