رئیس جمهور جمهور عراق بر لزوم انجام اقدامات کاربردی و صحیح برای تامین وسایل و امکانات رفاهی زائران اربعین و همچنین ساکنان شهر کربلا تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، «عبداللطیف جمال رشید» امروز در جریان سفر به شهر مقدس کربلا با ابراز خرسندی از زیارت […]

رئیس جمهور جمهور عراق بر لزوم انجام اقدامات کاربردی و صحیح برای تامین وسایل و امکانات رفاهی زائران اربعین و همچنین ساکنان شهر کربلا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، «عبداللطیف جمال رشید» امروز در جریان سفر به شهر مقدس کربلا با ابراز خرسندی از زیارت کربلای معلا، تاکید کرد: شهر مقدس کربلا سفیران جاودانه ایثار و قهرمانی را در خود جای داده و آن حرم امام حسین (ع) است.

وی بر لزوم انجام اقدامات صحیح برای تامین همه امکانات رفاهی برای ساکنین کربلا تاکید کرد و افزود: توجه به این استان و ارتقای امکانات خدماتی و امنیتی و شناسایی نیازهای آن و برطرف شدن موانع اجرای پروژه های خدماتی آن وظیفه همگان است.

رئیس جمهور عراق صبح امروز به منظور زیارت حرم امام حسین (ع) و ابوالعباس (ع) و همچنین بررسی اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات به زائران و امنیت برگزاری مراسم اربعین حسینی وارد شهر مقدس کربلا شد و از سوی «نصیف جاسم الخطابی» استاندار و تعدادی از مقامات محلی و نظامیان استان مورد استقبال قرار گرفت.

استاندار کربلا در نشست با رئیس‌جمهور عراق توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده برای تامین امکانات رفاهی جهت پذیرایی از زائران اربعین و همچنین موضوعات امنیتی استان و طرح های در دست اقدام توضیحاتی ارائه داد.