مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: امسال، نوزده میلیون و هشتصد هزار دلار از محل تعاونی‌های استان، صادرات داشتیم. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان شامگاه امروز به مناسبت هفته تعاون در گفتگوی ویژه خبری گفت: در استان […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: امسال، نوزده میلیون و هشتصد هزار دلار از محل تعاونی‌های استان، صادرات داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان شامگاه امروز به مناسبت هفته تعاون در گفتگوی ویژه خبری گفت: در استان گلستان ۳هزار تعاونی به ترتیب در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، صنعت و دانش بنیان فعال است.

خواجه مظفری ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان تیر، ۱۹میلیون و ۸۰۰هزار دلار از محل تعاونی‌های استان، صادرات داشتیم.

خواجه مظفری با بیان اینکه به دنبال تقویت تعاونی‌های صادرات محور و دانش بنیان هستیم، افزود: دفتر اتاق تعاون را در کازان روسیه راه اندازی کردیم و متقاضیان می‌توانند برای فعالیت اقتصادی به اداره کل مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: طرح “هر روستا، یک تعاونی” درحال اجرا و تا کنون ۱۴۴تعاونی روستایی در استان به ثبت رسیده است.

خواجه مظفری با اشاره به تشکیل دبیرخانه اشتغال دانش بنیان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، گفت: اکنون ۱۲تعاونی دانش بنیان فعال داریم و برای متقاضیان واجد شرایط، تسهیلات بدون سقف درنظر گرفته ایم.