پروژه آسفالت معابر منطقه ۳ نجف آباد «ویلاشهر» با اعتباری حدود ۸ میلیارد تومان و با مساحت تقریبی ۷۶ هزار متر مربع در حال انجام است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد «ویلاشهر» گفت […]

پروژه آسفالت معابر منطقه ۳ نجف آباد «ویلاشهر» با اعتباری حدود ۸ میلیارد تومان و با مساحت تقریبی ۷۶ هزار متر مربع در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ شهرداری نجف آباد «ویلاشهر» گفت طبق برنامه ریزی های به عمل امده برای آسفالت در سطح منطقه در هر محله دو یا سه کوچه روکش خواهد شد تا بتوانیم عدالت را در سطح منطقه رعایت کرده باشیم.

مدیر منطقه سه نجف آباد افزود در این نوبت تمام کوچه های خاکی در سطح منطقه که دارای ساخت کامل و قابلیت آسفالت داشته باشند زیر سازی و روکش خواهند شد.

قنبری در ادامه اظهار کرد بر اساس این طرح به امید خدا در ویلا شهر هیچ گذر خاکی باقی نخواهد ماند.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد در کنار این طرح لکه گیری اسفالت معابر با اعتبار ۵۰۰ میلیون در حال اجرا است. و تمام همت خود را بکار گرفته این تا رصایت همشهریان گرامی را جلب کنیم.