معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بسیاری از موارد توقیف شده شرکت پلی اکریل توسط بانک ها رفع توقیف شد و این شرکت با جدیت فعالیت خود را دنبال می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امیررضا نقش معاون […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بسیاری از موارد توقیف شده شرکت پلی اکریل توسط بانک ها رفع توقیف شد و این شرکت با جدیت فعالیت خود را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در خصوص شرکت پلی اکریل و شرکت DMT، بیان کرد: این دو شرکت در طول دولت سیزدهم و مدیریت جدید استان احیا شده اند.

وی ادامه داد: جهت احیای این واحد‌های تولیدی همکارهای خوبی انجام شده و این شرکت هم اکنون فعال است و توانسته بدهی های خود را تعیین تکلیف کند و با ۲۲۰۰ کارگر فعالیت خود را با جدیت دنبال می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شرکت پلی اکریل دیگر هیچگونه معوقه حقوق و دستمزد ندارد، خاطر نشان کرد: خط اکریلیک این کارخانه فعال شده و خط پلی‌استر نیز صد در صد افزایش ظرفیت داشته است.

وی شرکت پلی اکریل را یکی از متقاضیان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان معرفی کرد و گفت: مصوباتی را برای بانک های عامل طرف قرارداد و تسهیلات شرکت پلی اکریل و شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی DMT داشتیم. طی این مصوبات تعیین تکلیف و تقسیط بدهی ها این شرکت انجام و بسیاری از موارد توقیف شده شرکت پلی اکریل توسط بانک ها رفع توقیف شد که خبر نویدبخشی است.

دکتر نقش افزود: تثبیت اشتغال برای ۲۲۰۰ نفر در این شرکت انجام و مقرر شد مقدمات لازم برای بحث افزایش سرمایه شرکت پلی اکریل از محل ارزیابی مجدد دارایی ها با رفع موانع انجام شود.

گفتنی است؛ شرکت پلی اکریل ایران از کارخانه های صنعتی ایران در استان اصفهان است که تولیدات آن شامل انواع نخ و الیاف پلی‌استر، انواع الیاف اکریلیک شامل الیاف اکریلیک فرشی، پتویی و تا پس پلی‌استر است که طی سال های گذشته دچار بحران و توقف فعالیت شده بود.