انجام ۲۳۴ عملیات امداد، نجات و حریق در شهر طی هفته گذشته رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام ۲۳۴ عملیات امداد، نجات و حریق در شهر و نجات ۸۹ نفر از حوادث توسط آتش‌نشانان طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

انجام ۲۳۴ عملیات امداد، نجات و حریق در شهر طی هفته گذشته

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام ۲۳۴ عملیات امداد، نجات و حریق در شهر و نجات ۸۹ نفر از حوادث توسط آتش‌نشانان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امید باقری با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته ۱۳ هزار و۳۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برقرار شد و کارشناسان ستاد فرماندهی پاسخگوی این تماس‌ها بودند.
او افزود: طی هفته گذشته ۲۳۴ عملیات امداد و نجات انجام شد که از این تعداد ۸۴ مورد حریق و ۱۵۰ مورد آن حادثه بوده است. همچنین ۸۹ نفر از این حوادث جان سالم به در بردند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حفظ زمان طلایی آتش‌نشان‌ها تصریح کرد: در راستای افزایش امدادرسانی، علاوه بر ۲۷ ایستگاه عملیاتی که به‌صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر اصفهان فعال هستند، ۳۳ مورد استقرار اطفائیه نیز در نقاط حساس و پرتردد شهری مستقر شده است.
او ادامه داد: برای شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز در سطح شهر و ارزیابی ریسک حوزه‌های استحفاظی ایستگاه‌های عملیاتی ۷۳ گشت امنیتی آماده به‌کار هستند و نتیجه بررسی آن‌ها به ترتیب اولویت رسیدگی می‌شود.