حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصدق: مدعیان حقوق بشر همیشه بر خلاف گفته هایشان عمل می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون اول قوه قضاییه امروز در سفر به شیراز گفت: مدعیان حقوق بشر همواره نشان دادند که برخلاف آنچه می‌گویند عمل می‌کنند و نمونه‌اش همین […]

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصدق: مدعیان حقوق بشر همیشه بر خلاف گفته هایشان عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون اول قوه قضاییه امروز در سفر به شیراز گفت: مدعیان حقوق بشر همواره نشان دادند که برخلاف آنچه می‌گویند عمل می‌کنند و نمونه‌اش همین اتفاق در یکی از مقدس‌ترین مکان‌هایی است که بهترین بندگان خدا برای عبادت به آنجا آماده بودند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصدق افزود: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد و ما همراه با مسئولان استان خواهیم بود و ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ می‌شود.
معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: خون شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ باعث می شود که نقشه‌های دشمن نقشه بر آب شود و حکومت جمهوری اسلامی ایران هر روز تنومند‌تر از دیروز به راه خود ادامه دهد.