راهپیمایی پرشور مردم کردستان نشانه خشم از جنایات صهیونیست‌ها است فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خدارا شاکریم که مردم استان کردستان امروز همانند مردم دیگر نقاط کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار امان‌ الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح […]

راهپیمایی پرشور مردم کردستان نشانه خشم از جنایات صهیونیست‌ها است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خدارا شاکریم که مردم استان کردستان امروز همانند مردم دیگر نقاط کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار امان‌ الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم سنندج در حمایت از مردم غزه اظهار داشت: خدا را شاکریم که مردم استان کردستان امروز همانند مردم دیگر نقاط کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: امروز همه آحاد ملت ایران از تمام اقشار جامعه که در هر جا نیازی به حضورشان بوده است حماسه آفریده‌اند و در چنین روزی نیز حضوری پرشور در سراسر کشور دارند.

وی افزود: ملت عزیز ما همچون ۴۵ سال گذشته حاضر هستند تا در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند و از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل دفاع کنند، چرا که ۴۵ سال پیش مردم عزیز ایران ما آمدند و رهبری امام راحل انقلابی را رقم زدند که خواستار اجرای دستورات الهی در این کشور بودند و آمریکا و حامیان آن در همان روزهای نخست انقلاب به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند اما توکل مردم به خدای متعال در جای جای این میهن اسلامی دشمن را ناکام گذاشت.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه تبعیت مردم از رهبری امام راحل و فرامین ایشان و اتحاد و انسجام ملت ما نیز دیگر گزینه ای بود که رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی بود خاطر نشان کرد: امروز می‌بینیم که در جای جای جهان هر نهضت و هر تفکری که برخلاف استکبار جهانی و در مقابله با آمریکای جنایتکار است برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبری این نظام امروز به عنوان ام‌القرای جهان اسلام شناخته می‌شوند و همه عالم می‌دانند که امروز ملت فلسطین در حال مبارزه و تلاش و جهاد هستند و در ۷۰ سال مبارزه بیش از ۱۳۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب خود نموده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امروز آمریکا و اسرائیل جنایتکارترین کشورها در عالم هستند و حتی کسانی که از این دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی دفاع می‌کردند به جنایتکار بودن آنان اعتراف می‌کنند.

وی در پایان گفت: امروز حضور مردم در چنین صحنه‌هایی در تداوم انقلاب اسلامی که به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد اثرگذار است و مردم ما در این حضور خود اعلام می‌کنند که هر جا ردپای آمریکایی ها و اسرائیلی ها قرار داشته باشد پای آنان را قطع خواهیم کرد.