رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: فردا همزمان با رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در سطح شهر سنندج محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای اجرا می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ برزو مرادی گفت: در سنندج از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز ارتش در مرکز استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: […]

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: فردا همزمان با رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در سطح شهر سنندج محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ برزو مرادی گفت: در سنندج از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز ارتش در مرکز استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: محدودیت‌ ترافیکی از فردا ساعت ۶:۳۰ صبح تا پایان مراسمرژه خودرویی روز ارتش(ساعت ۹:۳۰)، اعمال و در پی آن تردد هر گونه خودرو از میدان لشکر به سمت میدان کوهنورد سنندج ممنوع بوده و خودروهای پارک شده در این مسیر، توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند.
رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه تراکم شدیدی از خودروهاناشی از این ممنوعیت در طول این مسیر پیش‌بینی شده است تصریح کرد: احتمال دارد ترافیک به سایر مسیرهای سطح شهر سرایت کند.
وی گفت: این محدودیت تردد به‌ منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه خودرویی، تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی شرکت‌کنندگان در این مراسم و جلوگیری از مشکلات ترافیکی اعمال می‌کنند.
مرادی تأکید کرد:به شهروندان توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کرده و از تردد و توقف در طول این مسیر مراسم خودداری کنند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان