۱۳ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده افتتاح می‌شود مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بهره برداری از ۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد نوسازی شده با استفاده از تسهیلات حمایتی دولت در بافت های فرسوده و افتتاح ۴۵ پروژه زیربنایی و روبنایی شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف کشور […]

۱۳ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بهره برداری از ۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد نوسازی شده با استفاده از تسهیلات حمایتی دولت در بافت های فرسوده و افتتاح ۴۵ پروژه زیربنایی و روبنایی شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت  /وزارت راه و شهرسازی، محمدآئینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این ۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد در قالب ۲ هزار و ۷۳۹ پروژه احیای بافت فرسوده به بهره برداری می‌رسند، اظهار کرد: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، همدان و مازندران دارای بیشترین واحد نوسازی شده از این حدود ۱۳ هزار واحد هستند.
دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ادامه داد: در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی ۴۵ پروژه از جمله ۱۷ پروژه بهسازی معابر، ۶ پروژه ورزشی، ۴ پروژه تاسیسات و تجهیزات شهری، ۳ پروژه پارک و فضای باز شهری، ۳ پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب، ۲ پروژه بهداشتی-درمانی و چندین پروژه دیگر با کاربری‌های آموزشی و انتظامی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در رابطه با پراکندگی جغرافیایی این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها در ۳۷ محله، ۲۷ شهر و ۱۵ استان واقع شده‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال اول دولت سیزدهم ۶۵ هزار تن قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر طول از معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی اختصاص داده شد