کشف ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در بیجار /به ارزش ۵ میلیارد انواع لوازم خارجی قاچاق در قروه کشف شد فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در بیجار خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی پیرتاج شهرستان […]

کشف ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در بیجار /
به ارزش ۵ میلیارد انواع لوازم خارجی قاچاق در قروه کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی پیرتاج شهرستان بیجار در راستای تشدید مبارزه با قاچاق در حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی بیجار با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ۲ کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها  240 راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه  مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف انواع کالای قاچاق در قروه

فرمانده انتظامی قروه نیز از توقیف یک دستگاه خودروی سمند و کشف انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا صفری با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه گنجی ، در راستای مقابله با قاچاق کالا حین گشت زنی در محور دهگلان به قروه، یک دستگاه خودرو سمند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی قروه افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی مذکور ۵۰ دستگاه اتوبخار برقی، ۶  هزار و ۴۸۰ عدد انواع کارد و چنگال خارجی قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.