شناورسازی ساعت کاری ادارات از یکم مهرماه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات و مدارس برای شش ماهه دوم سال‌‌جاری باتوجه به سوابق گذشته این طرح، مصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر […]

شناورسازی ساعت کاری ادارات از یکم مهرماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات و مدارس برای شش ماهه دوم سال‌‌جاری باتوجه به سوابق گذشته این طرح، مصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه ششمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: شناورسازی ساعات شروع به کار کارکنان دستگاه‌ها و مدارس از جمله مهمترین موضوعات مطروحه در این نشست بود.
وی ادامه داد: با لحاظ نمودن نظر اعضاء و بررسی‌های کارشناسی، طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات و مدارس برای شش ماهه دوم سال‌‌جاری باتوجه به سوابق گذشته این طرح مصوب شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: مطابق با مفاد این طرح، کارکنان دولت از یکم مهرماه می‌توانند ساعت شروع به کار خود را از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۰۸:۰۰ صبح با (کسب اجازه از مدیر مربوطه) به صورت شناور قرار دهند که به همین میزان به ساعت پایانی کاری آنان افزوده خواهد شد.
دکتر زینلیان ادامه داد: در خصوص مدارس نیز اداره کل آموزش و پرورش استان در همین بازه به فاصله‌های ۱۵ دقیقه حسب مقطع تحصیلی و پسرانه و دخترانه بودن برای حضور دانش‌آموزان زمانبندی و اطلاع رسانی خواهد کرد.
وی با تأکید بر این موضوع که اجرای این طرح حدود ۳۰ درصد به روان شدن ترافیک درون شهری کمک می‌کند، گفت: این مصوبه نخست در استان تهران به تأیید و تصویب رسید و استان اصفهان دومین استانی است که این مصوبه را اجرایی می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این جلسه به منظور حفظ ایمنی و سلامت دانش‌آموزان و تسهیل عبور و مرور خودروها مقرر شد؛ سرویس مدارس برای سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان به حیاط مدارس وارد شود.
وی افزود: البته این مصوبه برای مدارسی که دارای حیاط هستند اجرایی می‌شود و با توجه به اهمیت ایمنی دانش‌آموزان این موضوع به تأیید مقام قضایی حاضر در جلسه نیز رسید.