۷۱ مصوبه بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان اتخاذ شد/گفت‌وگوی بدون واسطه با ۸۵ نفر از مردم شهرستان فلاورجان استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان از اتخاذ ۷۱ مصوبه لازم‌الاجرا در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره […]

۷۱ مصوبه بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان اتخاذ شد/گفت‌وگوی بدون واسطه با ۸۵ نفر از مردم شهرستان فلاورجان

استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان از اتخاذ ۷۱ مصوبه لازم‌الاجرا در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، پنجشنبه دوم آذرماه، در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان، گفت: حّسب برنامه‌های سفرهای شهرستانی شورای اداری استان، از پیش از طلوع آفتاب در شهرستان فلاورجان حضور یافتیم.
وی ادامه داد: در جریان این سفر بازدیدهای میدانی مختلفی را از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان انجام دادیم و تلاش کردیم از برخی مسائل عمده شهرستان فلاورجان بازدید کنیم.
استاندار اصفهان عنوان کرد: در ادامه همراه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان دیدار و گفت‌وگو کردیم و از نقطه نظرات آنان بهره‌مند شدیم.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نیز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۱۱ مصوبه در این نشست اتخاذ شد.
وی ادامه داد: البته به دلیل تقاضای فعالان اقتصادی شهرستان فلاورجان مقرر شد این نشست طی روزهای آینده مجدداً تکرار و پرونده‌های بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات و چالش‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان فلاورجان، گفت: در این راستا نیز روزهای گذشته نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان برگزار و ۳۵ مصوبه نیز در این حوزه اتخاذ شد.
دکتر مرتضوی اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات پل تاریخی فلاورجان، روگذر شهر ابریشم، میادین و ۳۶ نقطه‌ جاده ای که متولی خاصی ندارد و مورد اعتراض مردم شهرستان فلاورجان است از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین به همراه شورای اداری استان توفیق داشتیم با ۸۵ نفر از مردم شهرستان بدون واسطه دیدار و گفت‌وگو کنیم.
استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان، گفت: ۲۵ مصوبه دیگر نیز در این نشست تأیید شد و مجموع مصوبات اتخاذ شده برای شهرستان فلاورجان به ۷۱ مصوبه رسید.
دکتر مرتضوی متذکر شد: هر کدام از مصوبات زمانبندی مشخصی دارد و انتظار می‌رود در زمان مقرر اجرایی شود و در اختیار مردم شهرستان قرار بگیرد.