درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل […]

درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از درخشش دانش­آموزان اصفهانی در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خبر داد.

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: ۱۶۵ دانش‌آموز اصفهانی رتبه‌های برتر کشوری جشنواره فرهنگی هنری امید فردا را از آن خودکرده و به‌عنوان برگزیدگان کشوری معرفی شدند.

وی ابا بیان اینکه، جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در راستای عینیت‌بخشی به ساحت‌های سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول‌آفرین در تربیت هنری؛ و زیبایی‌شناختی دانش‌آموزان، با محوریت مدرسه برگزار می‌شود، ادامه داد: در چهل و یکمین دوره از جشنواره فرهنگی هنری امید فردا دانش‌آموزان در ۸۴ رشته مختلف هنری مانند نمایش، سرود، تئاتر و… به رقابت پرداختند و در این دوره از جشنواره، ۱۶۵ دانش‌آموز دختر و پسر اصفهانی حائز رتبه‌های برگزیده کشوری شدند.

نم نبات بیان داشت: در اختتامیه چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری امید فردا که در اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر تهران برگزار شد؛ ۱۶۵ دانش‌آموز اصفهانی در رشته‌های آفرینش­های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی؛ رتبه‌های برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در این دوره از جشنواره امید فردا ۴۳۸ اثر برگزیده استان اصفهان به دبیرخانه جشنواره راه یافت که برترین‌ها پس از داوری به‌عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ادارات آموزش و پرورش نواحی یک، دو، سه، چهار، پنج، و شش؛ و مناطق کاشان، نجف­آباد، خمینی­شهر، تیران و کرون، زرین­شهر­، شاهین­شهر و شهرضا در این رقابت­ها توانستند رتبه‌های برگزیده کشوری را کسب کنند که در این میان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شهر اصفهان با ۲۹ عنوان برگزیده کشوری بیشترین مقام را از آنِ خود کرد.