رئیس کل دادگستری استان اصفهان به مناسبت روز پزشک با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این روز را گرامی داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان با گرامی‌داشت روز […]

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به مناسبت روز پزشک با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این روز را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان با گرامی‌داشت روز پزشک از زحمات و تلاش‌های پزشکان، کادر درمان و کارکنان و مدیران حوزه سلامت، تقدیر به‌عمل آورد.

وی مسأله سلامت را از لحاظ اهمیت، هم‌تراز با مسأله امنیت و معیشت جامعه دانست و بیان داشت: همان‌گونه که امنیت و معیشت مردم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای آن‌هاست امر سلامت و بهداشت نیز جزء نیازهای اولیه اساسی یک جامعه است.

بالاترین مقام قضایی استان با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه از حوزه درمان اذعان داشت: اگر حمایت‌ها از حوزه درمان به شکل صحیح و همه‌جانبه انجام پذیرد و سیاست‌ها و عملکردها در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد؛ شاهد حفظ کرامت مردم در این حوزه خواهیم بود.

ایشان در ادامه از پزشک به عنوان محور امر سلامت و درمان نام برد و بر لزوم تکریم و تجلیل از پزشکان تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان در عین حال یادآور شد: از جامعه پزشکان استان انتظار می رود به وظایف و تکالیف قانونی خود نیز در همه زمینه ها عمل نمایند.

جعفری در پایان از آمادگی دستگاه قضایی استان برای کمک به مجموعه علوم‌پزشکی استان در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم استان خبر داد.