اُفت ۷ هزار و ۸۲۹ واحدی شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحدی ایستاد.  دوشنبه (۳ بهمن)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با ۴۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۹۰ واحدی قرار گرفت. شاخص […]

اُفت ۷ هزار و ۸۲۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحدی ایستاد.

 دوشنبه (۳ بهمن)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با ۴۴۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۹۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار با افت ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان رسید. «شتران»، «شستا» و «وبملت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «اردستان» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۲۹۲ واحدی روی پله ۵۲۲ هزار و ۹۹۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۵۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۷۸ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با افت ۷۸ واحدی روی پله ۲۱ هزار و ۲۷۲ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۴۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وساخت، کرازی و شگل بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وبهمن، بکام و دکوثر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های فولای، کتوکا و آ س پ بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت حآسا، فسوژ و شتوکا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و اردستان و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزاو افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا ۴ بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۰، اراد ۱۲۲ و اوصتا ۴ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند ۴، افران و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، شستا و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۶۴۴، اراد ۳۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و گدنا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.