فرماندار اصفهان عنوان کرد: تعیین ساختارها بالاخص ساختارهای مردمی و محلی نقش مهمی در سیاستگذاری برای برگزاری کنگره شهدا دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی کنگره شهدای شهرستان، با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدای والامقام، اظهار داشت: یکی از […]

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تعیین ساختارها بالاخص ساختارهای مردمی و محلی نقش مهمی در سیاستگذاری برای برگزاری کنگره شهدا دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی کنگره شهدای شهرستان، با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدای والامقام، اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، تبیین شهدای عالیقدر است و لازمه آن شناخت مسیر و راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

فرماندار اصفهان افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و همه شهدا در وصیت نامه خود بر پیروی از امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت تأکید بسیاری کرده اند.

احمدی بر لزوم هدفگذاری و سیاستگذاری برای بزرگداشت شهدا، تأکید کرد و گفت: تحول و استمرار در برنامه ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر این اساس بایستی سیاستگذاری نماییم که این مهم مستلزم ساختارهای لازم است.

وی افزود: تعیین ساختارها بالاخص ساختارهای مردمی و محلی نقش مهمی در سیاستگذاری برای برگزاری کنگره شهدا دارد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ما نیاز به اطلاعات و سوژه های دقیق و درست داریم، تصریح کرد: بنیاد شهید بایستی سوژه ها را مشخص کند؛ چراکه هدف کنگره علاوه بر خدمت به خانواده معزز شهدا، معرفی شهدای عالیقدر است که باید در این زمینه کار، تولید و ابتکار عمل داشته باشیم.