برخورد قاطع با فرد یا افراد خاطی در ماجرای کشته شدن جوان اهل شهرستان سقز حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سقز اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق ، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا ورود کرده و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز […]

برخورد قاطع با فرد یا افراد خاطی در ماجرای کشته شدن جوان اهل شهرستان سقز

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سقز اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق ، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا ورود کرده و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام حسینی در جمع رسانه های استان با اعلام این خبر تصریح کرد: در مورخ ۲۹ بهمن ماه سال جاری در مواجهه احدی از مامورین انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی ( مختار فتحی ) این فرد با شلیک گلوله کشته می شود.

وی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیاءدم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز ، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام حسینی از تکمیل تحقیقات قضایی در این باره خبر داد و تاکید کرد : با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی از ناحیه مامور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد خواهد شد و نتیجه باطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه های معاند و ضدانقلاب در خصوص اینکه با این فرد به دلیل شعارنویسی برخورد شده است را ، قویاّ تکذیب کرد.