افشای دروغ جدید ضدانقلاب/رئیس کل دادگستری کردستان: هستی حسین پناهی از پنجره سرویس مدرسه خود را به بیرون پرت نموده است چند روزی است که در شبکه های اجتماعی و رسانه های ضدانقلاب خبری منتشر شده که در آن ادعا شده یک دختر ۱۶ ساله دهگلانی با ضربات باتوم مامورین مجروح شده و به کما […]

افشای دروغ جدید ضدانقلاب/رئیس کل دادگستری کردستان: هستی حسین پناهی از پنجره سرویس مدرسه خود را به بیرون پرت نموده است

چند روزی است که در شبکه های اجتماعی و رسانه های ضدانقلاب خبری منتشر شده که در آن ادعا شده یک دختر ۱۶ ساله دهگلانی با ضربات باتوم مامورین مجروح شده و به کما رفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این خصوص اظهار داشت : رسانه‌های ضدانقلاب بصورت وقیحانه با انتشار اخبار کذب و دروغ برای دعوت از مردم برای تجمع و اغتشاش ، درصدد ایجاد ناامنی در جامعه هستند که در این مورد هم اعلام کرده اند که دختر دهگلانی توسط مامورین مجروح شده است.

وی تصریح کرد : هستی حسین پناهی ۱۶ ساله اهل روستای قوری چیا از توابع دهگلان استان کردستان ، روز چهارشنبه مورخ ۱۸ آبان ماه سال جاری از دبیرستان محل تحصیل خود در دهگلان به قصد عزیمت به منزل در روستای قوری چیا سوار مینی بوس سرویس مدرسه خاتم الانبیاء دهگلان شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود : در مسیر برگشت به منزل ، متاسفانه این دختر خانم علیرغم ممانعت همکلاسی ها و راننده ، خودش را از مینی بوس به پایین پرت می نماید.

حجت الاسلام حسینی با اعلام اینکه هم اکنون حال عمومی این دختر دهگلانی مساعد گزارش شده است ، افزود : در بیمارستان کوثر سنندج اقدامات درمانی لازم انجام شده است .
وی افزود: در این خصوص پرونده ای در دادگستری استان کردستان تشکیل شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان