کارخانه تولید فوم بانه طعمه حریق شد یک‌ کارخانه تولید فوم در بانه دچار حریق شد و به دلیل اشتعال‌زا بودن، تمام بخش‌های این واحد تولیدی در آتش سوخت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ابراهیم حیدری رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه اظهار داشت: عصر امروز طی تماسی با سامانه […]

کارخانه تولید فوم بانه طعمه حریق شد

یک‌ کارخانه تولید فوم در بانه دچار حریق شد و به دلیل اشتعال‌زا بودن، تمام بخش‌های این واحد تولیدی در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ابراهیم حیدری رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه اظهار داشت: عصر امروز طی تماسی با سامانه آتش‌نشانی بانه مبنی بر آتش‌سوزی در شهرک صنعتی آتش‌نشانان به سرعت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه این واحد تولید فوم اشتغال‌زا بود به سرعت آتش به تمام قسمت‌های کارخانه سرایت کرده و تمام قسمت‌ها کاملا تخریب شد.

حیدری گفت: برای مهار این آتش‌سوزی چهار خودروی سنگین مهار آتش.سوزی، ۱۰ آتش.نشان و یک تانکر آب پشتبان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها این واحد تولیدی از بین رفته است، اضافه کرد: در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و واحد‌های تولید همجوار نیز از آتش در امان ماندند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه یاد آور شد: با توجه با اینکه دوربین‌های مداربسته در محل از بین رفته هنوز علت آتش‌سوزی مشخص نشده و تحقیقات در این باره در دستور کار قرار گرفته است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان