پیام تبریک مدیر پیام آوران ایثار استان کردستان و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان در پی انتصاب دکتر سیروان بهرامی به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل باتمانی مدیر پیام آوران ایثار استان کردستان و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان انتصاب دکتر سیروان بهرامی را بعنوان مدیرکل امور شهری و […]

پیام تبریک مدیر پیام آوران ایثار استان کردستان و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان در پی انتصاب دکتر سیروان بهرامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، اسماعیل باتمانی مدیر پیام آوران ایثار استان کردستان و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان انتصاب دکتر سیروان بهرامی را بعنوان مدیرکل امور شهری و روستایی استان کردستان تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است.
«بسم الله الرحمن الرحیم»

برادر ارجمند و یادگار شهید والامقام
جناب دکتر سیروان بهرامی،
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی بعنوان مدیرکل امور شهری و روستایی استان کردستان که بیانگر تعهد، توانمندی‌های برجسته و صلاحیت‌های حرفه‌ای جنابعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

بی‌تردید، حضور شما یادگار گرانقدر شهید در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق،ارزشی و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در حوزه امور شهری و روستایی را خواهد داشت.

امید است با حسن تدبیر و راهبری هوشمندانه و مقتدرانه جنابعالی در این مسئولیت خطیر بیش‌از پیش شاهد تولید برنامه‌های اثرگذار در راستای تبیین و تعمیق ارزش‌های والای نظام اسلامی باشید. توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمائیم.

در پایان لازم می‌دانیم از حسن انتخاب استاندار محترم استان کردستان جناب آقای دکتر زارعی کوشا تشکر و تقدیر نمائیم.

خادم الشهید: اسماعیل باتمانی
مدیر پیام آوران ایثار استان کردستان
و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی /کردستان