مهمترین هدف مدیریت ارشد بیمه سلامت این است که مردم از خدمات سازمان بیمه سلامت منتفع شوند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر صفاری ، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در آستانه فرا رسیدن سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و گرامیداشت هفته بیمه سلامت گفت: توفیق خدمت رسانی به نیازمندترین افراد جامعه و […]

مهمترین هدف مدیریت ارشد بیمه سلامت این است که مردم از خدمات سازمان بیمه سلامت منتفع شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر صفاری ، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در آستانه فرا رسیدن سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و گرامیداشت هفته بیمه سلامت گفت: توفیق خدمت رسانی به نیازمندترین افراد جامعه و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت موهبتی است که خداوند باریتعالی به مجموعه کارکنان بیمه سلامت عطا کرد. سازمان بیمه سلامت تمام تلاش خود را بکار بسته است تا بتواند به سهم خود دغدغه های مردم در حوزه درمان و سلامت جامعه را کاهش دهد و رسیدگی به امور درمانی بیماران را تسهیل و تسریع بخشد.
رئیس کمیته بزرگداشت هفته بیمه سلامت با اعلام این مطلب افزود : همزمان با فرا رسیدن سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و گرامیداشت بیمه سلامت ، فرصت مناسبی است تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت معرفی گردد.
ایشان افزود: سازمان بیمه سلامت این افتخار را دارد که با وجود مشکلات اقتصادی کشور، پرداختی به مؤسسات درمانی طرف قرارداد اش، به روز است و هیچ مرکز بهداشتی درمانی، مطالبه با تاخیر از بیمه سلامت ندارد. همچنین بیمه سلامت در راستای تحقق اهداف متعالی خود و با هدف یاری رسانی به بیماران نیازمند، سیاستگذاری لازم از جمله توجه ویژه به بیماران خاص و صعب العلاج را دارد.
دکتر صفاری ادامه داد: قطع به یقین رفع مشکلات و کمبودها ، تعامل گسترده و ارتباطات فرابخشی و حمایت های همه جانبه مسئولان ارشد کشور را می طلبد تا بتوان به آنچه شایسته مردم شریف ایران اسلامی است دست یافت.
بر این اساس ، روز اول هفته ، « بیمه سلامت ، جوانی جمعیت ، حمایت از زوجین نابارور » ، روز دوم « بیمه سلامت ، سلامت الکترونیک و سازمان هوشمند» ، روز سوم هفته « بیمه سلامت ، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج» ، روز چهارم هفته « بیمه سلامت ، پوشش بیمه همگانی و افزایش حمایت مالی » ، روز پنجم هفته « بیمه سلامت ، سالمندی ، پیشگیری و توانبخشی » ، روز ششم هفته «بیمه سلامت ، نظام ارجاع و مراکز طرف قرارداد» و روز هفتم هفته « بیمه سلامت ، مشارکت های اجتماعی و خیرین سلامت» نامگذاری شده است.