معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد نانوایی‌های پخت‌شب در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا عباسی، با اشاره به فعال بودن ۲۰ نانوایی پخت‌شب در شهر کرمانشاه داشت و گفت: این نانوایی‌ها با دریافت سهمیه آرد بیشتر در بازه زمانی ساعت ۱۸ تا ۲۲ […]

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد نانوایی‌های پخت‌شب در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا عباسی، با اشاره به فعال بودن ۲۰ نانوایی پخت‌شب در شهر کرمانشاه داشت و گفت: این نانوایی‌ها با دریافت سهمیه آرد بیشتر در بازه زمانی ساعت ۱۸ تا ۲۲ شب نیز پخت نان دارند تا شهروندانی که به هر دلیل از جمله مشغله کاری فرصت خرید روزانه نان را ندارند، بتوانند شب‌ها نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.
 عباسی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد نانوایی‌های پخت شب برای رفاه حال مردم کلانشهر کرمانشاه هستیم تا پس از نیازسنجی، سهمیه آرد تعداد دیگری از نانوایی ها را برای پخت شبانه نان بالا ببریم

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت کلی نانوایی‌های کرمانشاه، گفت: کرمانشاه جزو شهرهای برخوردار کشور از نظر تعداد نانوایی فعال است، به نحوی که هم اکنون در کلانشهر کرمانشاه به اندازه دو برابر استاندارد نانوایی فعال داریم.
وی افزود: بر اساس استانداردها باید به ازای هر ۱۵۰۰ تا دو هزار نفر یک نانوایی فعال باشد، در حالیکه هم اکنون در شهر کرمانشاه تقریبا به ازای هر هزار نفر یک نانوایی فعال است.
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه ۲۱۱۴ نانوایی فعال داردکه از این تعداد ۱۰۱۰ نانوایی در شهر کرمانشاه فعال است.

ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌ها 
وی در ادامه اشاره ای هم به ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌ها داشت و گفت: هیچ نانوایی حق استفاده از جوش شیرین را نداشته و با نانوایی‌های متخلف برخورد خواهد شد.
 وی تاکید کرد: سلامت مردم اولویت اول و خط قرمز مجموعه جهاد کشاورزی بوده، لذا با تخطی نانوایی‌ها در این حوزه برخورد جدی می‌کنیم.