فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی دستور داد در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده و فرماندهی میدانی در امداد رسانی را به عهده گیرند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر حیدری دستور داد در مناطق مرکزی […]

فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی دستور داد در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده و فرماندهی میدانی در امداد رسانی را به عهده گیرند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر حیدری دستور داد در مناطق مرکزی برای کمک به ستاد بحران حضور پیدا کرده و فرماندهی میدانی در امداد رسانی را به عهده بگیرد و سایر نیروهای ارتش نیز ملزم به تبعیت از فرمانده میدانی شدند.

گفتنی است در روزهای گذشته نیز کلیه یگان‌های مهندسی رزمی ارتش در استان‌های در خطر سیل به حالت آماده باش در آمده بودند.

در پی بارش های اخیر برخی از استان ها و شهرستان های آنان دچار سیل و آب گرفتگی شدند که در این باره  استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، یزد، مرکزی، قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، مازندران و گیلان استان‌های مشمول هشدار‌های هواشناسی هستند که ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث مردم مراقبت‌های لازم را انجام دهند.