استاندار اصفهان گفت: با رویکرد و نگاه ویژه به ورزش بانوان می‌توان فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار بخشید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین افتتاح سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در […]

استاندار اصفهان گفت: با رویکرد و نگاه ویژه به ورزش بانوان می‌توان فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار بخشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین افتتاح سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در بخش دختران که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می شود، بیان کرد: امروز اصفهان به‌عنوان شهری که بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده شناخته می‌شود؛ این شهر و استان از دیرباز نقش ویژه‌ای در تمدن کشورمان داشته است.
وی ادامه داد: حضور ارزشمند یادگاران خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک روز مهم را در تاریخ اصفهان ثبت کرده؛ امروز پرداختن به مقوله مهم ورزش در زندگی ما را دور هم جمع کرده است، زیرا با ورزش در عرصه‌های مختلف می‌تواند نقش‌آفرینی کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به این که سلامت جامعه و به ویژه بانوان به‌ عنوان مادران آینده با ورزش گره خورده، گفت: با این رویکرد و نگاه ویژه به ورزش بانوان می‌توان فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار بخشید، بنابراین ورزش برای بانوان مهم‌تر و لازم‌تر است.
استاندار اصفهان خطاب به دختران شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: امروز شما فضیلتی با عنوان خانواده ایثارگران و شهدا دارید؛ این ویژگی برای شما مسئولیت‌هایی به همراه دارد اگر چارچوب‌های این هویتی که به واسطه خانواده به شما منتقل شده را بشناسید کار بزرگی کرده و می‌توانید در مسیر زندگی موفق باشید.