فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی یک منزل مسکونی در یکی از محلات این شهرستان که محل دپوی کالای قاچاق بود، شدند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با حضور در محل موفق به کشف تعداد زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه تمامی کالاهای کشف شده فاقد مدارک مثبته گمرکی و قانونی بودند، تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال تعیین شده که در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق وظیفه ملی و همگانی است و همه باید برای ریشه کن کردن این معضل تلاش کنند و در این راستا از مردم درخواست می کنیم در صورت اطلاع از هر گونه قاچاق کالا و ارز موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.